Jena nábytek – žádná komunikace, nedodané zboží, lži
Hned dva případy hrozného chování společnosti Jena dorazily do naší redakce. Špatné chování, neochota a hlavně nedodané zboží. To je Jena.
Barbora si objednala obývací stěnu. „Objednala jsem si obývací stěnu a čekala jsem na ni měsíc. A to navzdory tomu, že ji firma měla mít údajně skladem,“ říká Barbora. Radost z dodávky ale zanedlouho vystřídalo rozhořčení. Stěna nebyla zdaleka kompletní. „Když ten nábytek konečně přišel, tak jsme ho začali vítězoslavně montovat - a výsledek? Celá zadní deska chyběla.“ A nebylo to jediné překvapení, následná reklamace se táhla hned několik měsíců.
Hodnocení obchodů děláme pravidelně: Norma v Kobylisích: Tenhle obchod hrůzy musíte vidět
Neméně „nadšená“ byla Sylva. Ta si objednala zánovní sedačku. Také na ni čekala x týdnů. Kdykoli se s firmou snažila řešit nedodané zboží, nebyli schopni se vyjádřit k tomu, kde se její sedačka nachází. Nereagovali na maily, nebrali telefony.
„Objednala jsem si bazarové zboží. Přesto mne ani ve snu nenapadlo, že budu čekat bezmála 2 měsíce na dodání zboží. Objednávala jsem začátkem srpna a sedačka dorazila skoro na konci září,“ popisuje Sylva. Pohovka nakonec dorazila, ale ani tento výrobek nebyl kompletní. Chyběla hned celá polovina sedačky. „Byla jsem poměrně rozladěná, když jsme vybalili pohovku a půlka chyběla,“ pokračuje Sylva.
Nebála se a situaci začala ihned řešit. Na odpověď čekala tak dlouho, že musela psát maily opakovaně. Snažila se dosáhnout na určitou kompenzaci za nekompletní výrobek. „Byla to hrůza. Jednali jsme se zaměstnanci reklamačního oddělení po mailech, za žádnou cenu mi nechtěli vyjít vstříc a navíc mi otevřeně lhali,“ říká.
Sylva se snažila, aby jí vrátili peníze, a požadovala slevu na stejné, úplně nové zboží. To však zaměstnanci odmítli s tím, že ač jsou na reklamačním oddělení, tak jí nedokáží nijak kompenzovat ani ztrátu času, ani čekání na výrobek. „A víte, co bylo vůbec nejhorší? Dvakrát jsme na zboží s přítelem čekali, samozřejmě v pracovní den, takže jsme si museli brát dovolenou, ale nakonec nic nepřišlo, a když už přišlo, tak jen půlka,“ dodává Sylva.
Tentokrát jsme se sice nevydali přímo do obchodu a nevyzkoušeli nákupy na vlastní kůži. Nemůžeme tedy dát konkrétní hodnocení. Uvažte sami, jak byste ohodnotili obchod, který nedovává své výrobky kompletní, lže, nereaguje na urgence a nechce zákazníkovi vyjít naproti?