Koupit si hodinky musí být zážitek

Hodinář Ondřej Nekola mladší

Asi každý chce mít krásné hodinky, ale volba není jednoduchá, bez doporučení, schválení a rady přátel nebo prodavače nemáme z nákupu radost. A u pana Nekoly jsou prodavači velmi vážené osoby, kupovat hodinky totiž není jako zajít do supermarketu pro rohlíky.

reklama

Všichni známe ten pocit, když jsme „dobře“ nakoupili, když si neseme domů to, po čem jsme toužili, když jste si dopřáli nové hodinky. A když za pultem v obchodě stál někdo milý, trpělivý a nabízel možnosti, doporučoval a o hodinkách věděl snad všechno. Prodavačka, která měla vkus, uměla poradit a posoudit, co se k čemu hodí. Prostě prodavačka s velkým P.

Supermarkety versus obchod se šperky a hodinkami
Viděli jsme to ve filmu Vratné láhve, práce v supermarketu je dřina a není to žádná velká zábava. Problém je v tom, že zaměstnanci nemají mít z čeho radost, v podstatě neprodávají, nepovídají si se zákazníky, neuzavírají s nimi „obchod“. 

Prodávat v odborném obchodě je něco jiného. Kolem vás jsou krásné výrobky, atraktivně naaranžované. Zákazníci k vám chodí pro radu a doporučení a když vydáte účtenku, víte, že  někdo má radost a vy jste uspěli.

Hledá se hodinář/ka a prodavač/ka do tradiční rodinné firmy. Více o nabídce si přečtěte ZDE.

Rodinná firma s tradicí
Hodinářství je řemeslo a když se dědí už po třetí generaci, má svoje kouzlo. Součástí řemesla je i tým, který tuto tradici podporuje. Klenotnictví a hodinářství pana Nekoly hledá do svého týmu milé a šikovné prodavače/ky a hodináře nebo hodinářku.

Hledá se „paní“ prodavačka
Můžete být mladá, stejně tak jako 45+ (u nás se totiž nestárne). Paní prodavačka bude pracovat v atraktivním pracovním prostředí, “kde to žije”, bude v kontaktu se zákazníky. Je to expert/ka, která  se zajímá o módu a módní trendy a má cit a umí poradit.

Pokud chcete najít dlouhodobou práci v milém týmu, máte chuť do práce, jste manuálně zručný/á a dobře se dostanete na Budějovickou, pošlete mi prosím do 21. října 2016 vaše profesní CV a pár řádek o vás a vašem přístupu k zákazníkům na e-mail: Jiri.Nekola@nelashop.cz

Jiří Nekola, hodinář.

 

https://www.ctidoma.cz/clanek/publicistika/koupit-si-hodinky-musi-byt-zazitek-26677
reklama
#hodinářství #práce #šperky #Nelashop #start kariéry #restart kariéry #DBK
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.