Škoda Auto DigiLab vyvíjí systém doručování nákupů do kufru auta

Majitelé škodovek si možná budou moci časem nechat doručit nákup nikoli domů, ale do kufru auta. Automobilka Škoda Auto oznámila, že její dceřiná firma Škoda Auto DigiLab vyvíjí systém doručování online nákupů do zavazadlového prostoru vozů Škoda. Kurýři s nákupy dočasně získají zabezpečený přístup do kufru auta. Vůz poznají podle umístění a SPZ. 

reklama

Škoda při vývoji systému spolupracuje s internetovými obchody Alza.cz a Rohlik.cz. V pilotním projektu začnou testovat technologii potřebnou pro vzdálený přístup k vozu. Zákazník musí dát souhlas prostřednictvím mobilní aplikace a kurýrovi se pak pomocí GPS zobrazí pozice vozu.

Získá jednorázový zabezpečený přístup, s jehož pomocí zavazadlový prostor vozu otevře. Musí to ale stihnout v časovém úseku, jehož délku stanoví majitel vozu. Kurýr vloží zásilku do kufru auta, zamkne mobilní aplikací vůz a zákazník dostane zprávu o úspěšném doručení.

Zatím je vše ve zkušební fázi

"Tento pilotní projekt je konkrétní ukázkou toho, jak pomocí nejmodernějších technologií usnadníme a zpříjemníme lidem jejich každodenní život. Těším se na to, že tento projekt společně s našimi partnery dále rozvineme," řekla vedoucí Škoda Auto DigiLab Jarmila Plachá.

Podle automobilky jsou zatím tyto služby a technologie ve zkušební fázi. Malý okruh zákazníků již ale začne systém pro partnery projektu zkoušet v praxi.

Škoda Auto DigiLab slouží české automobilce jako centrální dílna pro vývoj nových služeb souvisejících s mobilitou a novými technologiemi. Je součástí mezinárodní startupové scény a neustále vyhledává nové možnosti kooperace s kreativními mozky z oblasti informačních technologií.

https://www.ctidoma.cz/clanek/publicistika/skoda-auto-digilab-vyviji-system-dorucovani-nakupu-do-kufru-auta-48355
reklama
#nákupy #škoda #vývoj #technologie
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.