Super obchod potěší zákazníky v Průhonicích! To musíte vidět

Lidl se poměrně vytáhl

Tohle musíte vidět. Hypermoderní Lidl láká na široké uličky, lepší možnosti parkování nebo služby pro rodiny s dětmi!

reklama

V pondělí 14. listopadu bude otevřen nový Lidl v Průhonicích. Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v příjemných prostorách. Před prodejnou je čeká širší parkovací stání, parkovací místa pro rodiny s dětmi nebo speciální vozíky pro upevnění autosedačky. Uvnitř prodejny jsou to pak širší uličky, nová pekárna, úseky čerstvých potravin, tedy ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků rozšířené o 20 %. Další zásadní novinkou pro zákazníky jsou toalety s prostorem pro přebalování dětí nebo nové pokladny s odkládacím prostorem i větší plochou za pokladnami, takže zákazníci budou mít větší pohodlí při ukládání svých nákupů. “Úplnou novinkou je WIFI připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak možnost zakoupení kávy s sebou z automatu, vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” doplnila novinky pro zákazníky mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Zaměstnanci budou mít nově k dispozici první patro, kde se dočkají velkoryse pojatého zázemí včetně sprch či odpočinkové místnosti včetně zastřešené terasy. Přibyly i kanceláře a školicí prostory. “Naši zaměstnanci jsou pro nás velmi důležití. Proto jsme se v novém konceptu snažili jim co nejvíce vyjít vstříc a kromě optimalizace skladových ploch a tras při doplňování zboží jsme se snažili zvětšit a zpříjemnit i prostory určené k odpočinku,” dodala Holá.

Budova prodejny upoutá prosklenou fasádou, díky níž bude co nejvíce využíváno denní světlo. Uvnitř prodejny i na parkovišti bude využíváno výlučně úsporné LED osvětlení. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy a především použití ekologických chladicích technologií. Využíváno je zde rovněž odpadní teplo z vybraných technologií.

Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin a zákazníci se mohou těšit na speciální akce určené pouze pro Průhonice.

První den otevření bude spojen také s podporou místní základní školy. Tu podpoří v pondělí všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje Základní škole Průhonice z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Darované finance využije ZŠ Průhonice na nákup interaktivní tabule.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 231 prodejen. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelné tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

https://www.ctidoma.cz/clanek/publicistika/super-obchod-potesi-zakazniky-v-pruhonicich-to-musite-videt-27423
reklama
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.