Velkopopovický Kozel obstál ve světové soutěži pivovarů

foto: Michal Štingl
Zobrazit fotogalerii (7)

Kozel v konkurenci dalších 200 značek skupiny SABMiller získal ocenění za kategorii „Zlepšování prémiových produktů“ v mezinárodní soutěži Mercatus Awards.

reklama

Mercatus Awards je marketingová soutěž světové pivovarnické dvojky SABMiller. Probíhá každoročně od roku 2003 a má vyzdvihnout nejlepší příklady marketingových úspěchů. Regionální kola probíhají v Evropě, Asii, Africe, Latinské Americe a Severní Americe. Z 86 regionálních vítězů vybere mezinárodní komise 16 globálních vítězů.

 SABMiller plc. je světovou pivovarnickou společností se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích světa. Plzeňský Prazdroj, a. s.,  je majitelem pivovaru Velké Popovice a současně členem společnosti SABMiller plc.

Úspěšný model regionálního růstu

V sekci „Zlepšování prémiových produktů“ zvítězila tradiční pivní značka Kozel, která ukázala úspěšný model regionálního růstu cenově přívětivé prémiové značky.

Díky všem pivovarníků

 „Jsem opravdu hrdý na náš tým, který potvrdil své renomé v celosvětovém měřítku. Tento mezinárodní úspěch je zaslouženým poděkováním všem, kteří se na něm podíleli, tedy nejen marketingovým týmům, ale i všem z výroby a komerční části naší společnosti" řekl Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje, pod který Kozel patří.

 

reklama
#pivovar #Pivovar Kozel

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

reklama
Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.