Milovníci luxusu bojují s koronavirem po svém: Louis Vuitton nabídne ochranný štít

Foto: Pixabay

Francouzský výrobce luxusních doplňků Louis Vuitton ve snaze povýšit pomůcky proti šíření koronaviru na módní kousky bude prodávat ochranný štít se svým logem a ozdobnými zlatými prvky.

reklama

Štít z cestovní kolekce pro rok 2021 je připevněný k pružné čelence s monogramem LV a na slunci tmavne. Lze ho obrátit nahoru a nosit jako kšiltovku. Milovníci luxusu si ho budou moci koupit od 30. října a podle Vanity Fair se bude prodávat za 961 dolarů (téměř 21 600 korun). Jiné zdroje uvádějí, že firma ještě jeho cenu nestanovila.

Fendi má roušky

V reakci na pandemii covidu-19 i jiné luxusní značky, jako třeba Fendi, nabízejí vlastní ochranné roušky, ale štíty zakrývající celý obličej ještě nevyrábějí. Americké Středisko pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) lidem nošení štítů místo roušek nedoporučuje, protože se "zatím neví, do jaké míry chrání lidi v okolí před kapénkami".

Štít pro bohaté

„Jde o absurdně drahou věc posetou logy pro bohaté lidi. Ale když někteří bohatí lidé budou více používat ochranné pomůcky, protože si koupili tento štít, je to dobře pro nás všechny," píše se o novém výrobku v americkém online magazínu Slate.

KAM DÁL: Nacistický Anděl smrti, který unikl spravedlnosti. Pokusy Josefa Mengeleho dodnes šokují

reklama
#koronavirus #móda #luxus #štít #Louis Vuitton

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

reklama
Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.