Seznamka na internetu – lukrativní to činnost

Zkoušeli jste se zamyslet nad tím, proč je tolik seznamovacích agentur na netu? Každá je nejlepší, každá je nejakčnější, a lidí na nich přihlášený podle jejich statistik jsou desetitisíce. Je tomu doopravdy tak?

reklama

Seznamky na internetu mají různou formu seznamování. Některé jsou zcela zdarma, některé jsou zpoplatněny, a možnost nalezení toho pravého či té pravé je doslova na dosah. Jenže? Jenže!

Bez peněz na seznamku nelez

Dotyčný adept na seznámení otevře seznamku, vyplní kolonky o sobě, a že někdy to jsou chuťovky. Kolonky se ptají na výšku, váhu, kde a jak bydlíme, kde pracujeme, jakou funkci máme, a u některých systém vyžaduje i údaj o celkovém ročním příjmu. Samozřejmě po vyplnění je tu žádost o zaplacení formou placené SMS, a to kolem 100,- Kč. Dokonce jsem dnes objevil super seznamku, která chce poplatek 350,- Kč. No neberte to. Takže docela dobrý příjem, ne?

Zkouška využití seznamek – fixe a praxe

Každý zájemce o navázání jakéhokoliv vztahu, ať už vážného, přátelského, nebo i jen na pár dní si povyrazit s někým, o kterém nevíme nic, vstupuje na seznamku s jistými cíli a představami. Někteří to mají jako národní sport ve stylu poznat, užít si a jít dál, někteří jen ze zvědavosti kdo je protějšek, odkud je, ale seznámit se nechtějí. Někdo na to nemá reálný čas, někdo bojuje se životním zklamání ze seznamování, a někteří adepti ani nemohou, protože manželka či manžel jsou vedle v pokoji. Jak jsem byl svědkem rozhovorů na toto téma, vyplynul z toho zajímavý poznatek.

Každý má představy o partnerovi. Toho špatného slyšíme kolem hodně, a to dobré v nás vyvolává pocit závisti, proč jiní našli, a my tu šanci nemáme. Takže v listování seznamky hledáme toho, který by vše dobré splňoval, to špatné neměl, měl stejné názory a nadhled na život jako máme my a další stejné vlastnosti. Bohužel, takový člověk se do dnešní doby nenarodil. Každý z nás je jedinečný originál, který nemá 100% kopii.

Jeden příklad za vše

V dětství například rodiče kouřili, my ne, takže nekuřák. Zažili jsme soužití s partnerem, kde vládl alkohol, tak abstinent. Tomu vadilo sportování, nám zas nevadí, takže musí být sportující tip, ten nebyl společenský, ale zase měl rád děti, takže když už do toho jdeme, musí být budoucí partner společenský, mít rád děti, abstinent, nekuřák, a rozjíždíme nekonečný kolotoč vlastností druhého dle našeho ideálního obrazu. O kategorii vzdělání, jako základní střední, či VŠ raději ani nemluvě. Výsledek je, že pak se do toho tak zamotáme, praxe ukáže úplně něco jiného, a nakonec to většinou vzdáme.

Jak tedy dál, jít do toho či ne.

Rozhodně ano, ale s rozumem, a hlavně s otevřenou komunikací a říci jasně tomu druhému koho hledáme, jak jsme na tom s časem, jak pracovně ale hlavně ve volnu, jelikož každý vztah, ať kamarádský, tak přátelský nám časem velice nabourá časově soukromí, a pokud na toto nejsme připraveni a nejsme ochotni to změnit, je to začátek konce v seznamování. A o tom co dokáží kamarádi či kamarádky, když nám pak vytýkají stav, kdy najednou nemáme pro ně čas, a před tím než jsme se začali seznamovat, jsme ho pro ně měli… Výsledkem občas bývá, že raději pro klid mezi kamarády, abychom o ně nepřišli, vše v seznamování ukončíme.

Zkrátka když se seznámit, tak jít do toho, vědět že vše je pro něco za něco, nedumat mám či nemám, co by, jak by, kde by, co kdyby, ale co nejrychleji se sejít, předem si vyměnit foto, a říci si pak do očí co hledáme, co pro to můžeme udělat, jak jsme na tom časově, a věřte… 10 minut takového setkání je víc jak dny psaní s protějškem přes PC.

Seznamky. Nesnadná cesta k nalezení toho pravého parťáka do života

Většina seznamek umožní zveřejnit fotografii, něco o osobě, která se chce seznámit s protějškem, adresu ani kontakt mobilní předem nelze na seznamkách získat, a tak se kontakt omezí jen na kolonku zaslat zprávu… A čekat na reakci. Z pohledu ženy je to téměř 100% jisté, že muži odepíší, ale opačně je to na 30%. Když jsem se o to zajímal na jednom setkání od jisté seznamovací agentury, prý se to nedá stihnout. Chlapi buší citově do žen, mladí 20letí do 50letých, hledači sexu a mamaservisu jsou nejvíce zastoupeni, ale ve výsledku-NIC.

Fotky poslané jsou nic neříkající, neboť se do poslední chvíle neví, kdo je na nich, kdy byly pořízené, a vězte, že 2-5-10 let nehraje rol, Jako bonbonek je jistá seznamovací agentura na internetu, která vám za poplatek zašle mail, foto, ale i mobilní číslo toho, kdo vás písmenky zaujal za malý obnos 3 000,- Kč.

Kamarád si zadal data na seznamce, která má dost častou reklamu, vypsal vše o sobě, doslova i málem kolikrát jde denně na toaletu, tolik kolonek vyplňoval, a dostal zajímavé odpovědi. Nevěřil jsem, dokud jsem neviděl na monitoru to, co on mi ukázal.

Dobrý den uživatel/uživatelka Jana se chce seznámit… Ta mašina nevěděla ani, zda Jana je chlap či žena. Fotka té dámy byla rozmazaná s poznámkou, že za poplatek 100 Kč bude zaostřena. Když poslal platbu přes SMS, dostal foto za 100, sympatická žena, ale…!  Pak mi ukázal na PC fotobanku lidí z Dánska a hle, koukal na nás stejný kukuč. Jakákoli korespondence s tou dámou byla bez odpovědi. Takže co na to říci. Ani už se nedivím, že když už jsou fota na seznamce zveřejněna, zároveň stejná fota jsou i na dalších seznamkách, jen pod jiným jménem. Ale odpověď na komunikaci či setkání, nikdy od nich nikdo nedostane. Proč asi?…

Takže doopravdy, chce to vydržet, chce to jít do toho, vědět co chceme od protějšku, a zda vůbec pro to chceme něco udělat, kromě zabíjení nudy v samotě doma u PC.

Držím všem palce a moc by mě zajímalo, jaký vy máte přístup k seznamkám na internetu, zda jste měli podobné zážitky, či zda vůbec věříte na seznámení do života přes internet v dnešní době.

 

 

 

https://www.ctidoma.cz/clanek/zdravi-a-styl/seznamka-na-internetu-–-lukrativni-to-cinnost-14614
reklama
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.