Seznamka Náhoda není náhoda. Je to prostě…

Chceš ženicha? Tak plať...chrocht chrocht...
Chceš ženicha? Tak plať...chrocht chrocht...

Co je to teda? Inu, jak název napovídá, je to zkrátka náhoda. Náhoda v nalezení toho pravého či pravé přes internet. Anebo v horším případě zjištění, že o nic víc nejde, jen o ztracený čas, zklamané naděje tak, jak to na všech seznamkách chodí. Nikdy předem nevíte, do čeho vlezete, koho tam potkáte a co z toho bude.

reklama

Takže jsme to nechali náhodě a vstoupili na stránky seznamky Náhoda cz.  Honosí se nápisem ryze česká agentura na úrovni. Takže si na tu úroveň zaměříme.Na hlavní stránce jsou jako hlavní upoutávka odkazy, na které si klikneme, abychom věděli, o co jde.

 

Co nás zaujme jako první, je odkaz na seznámení a galerii členů online. Jak už to bývá, fotografie opět rozostřené, takže nevíte, čím a kdo by vás zaujal vzhledem, očima, atd. V nápovědě je jasně napsáno, že se máte zaregistrovat, vložit foto a už se můžete seznamovat.

 

Jako druhá možnost je volba členství za finanční úhradu a to od 450 Kč až po 6000 Kč dle délky měsíců. Jen jaksi už není psáno, že bez zaplacení si prostě ani, jak se říká, neškrtnete. Jen zas jukáte na rozmazané obličeje.

Škoda jen, že na uvedenou e mailovou adresu nelze nic odepsat, neb neexistuje.

 

Seznamka Náhoda ale dělá i jiné zajímavé věci

 

Například máte bezplatné poradenství jak se seznámit, co máte říkat, jak se chovat při prvním setkání, zkrátka jako byste nic nevěděli. Je zdarma, ale jistě všichni víme, že nic není zdarma.

 

Protože

 

Jistě se dovíte, že první pohled rozhoduje. Takže by bylo vhodno přijít IN. Seznamka Náhoda taktéž tuto službu poskytuje. Ostříhají vás, navoní a jdete. Ale jak už bylo psáno, něco za něco.

 

Jako příklad, ženy nakrátko za 3 390 Kč, chlapi ošmikání nakrátko za 910 Kč. Dobrá cena, ne? U normálního holiče to máte také tak, ale i s obědem a nápoji. Ovšem místo toho v ceně máte dárek ve formě fotoreportáže, jak vás šmikají. To zaujme každého na prvním rande, že?

 

Dále seznamka nabízí profesionální vizážisty, poradce, úvodní analýzu, proč tam vlastně chcete být, proč to nevyšlo v minulosti, čeho se bojíte, co jste prožili, zkrátka jaké si opětovné babrání v tom, co už je za vámi. No a to celé jen za 1 450 Kč.

 

Takže se může stát, že si budou psát, třeba žena s mužem, domluví si rande, žena se nechá za 3 390 Kč upravit, popovídá si se stylistou jak a co na sebe za 1 573 Kč, s poradcem  se poradí jak a o čem mluvit za 1 450 Kč, celkem za vše vydá suma sumárum 6 413 Kč, zaplatí a s těšením jde na rande. A buch, on nepřijde. A to se za ty peníze vyplatí, ne?

 

Jako malé plus zas můžeme říci, že tato seznamka provozuje i reálné seznamovací akce, a to při bowlingu, a rozhodně ne zadarmo, a divné je, že počet zájemců je omezen na 7 lidí. Proč asi? Kdo ví… Pak jsou tu ty vyhlášené rychloseznamky, šup sem, šup tam, další prosím v řadě. Kdo se nějaké rychloseznamky zúčastnil, ví své.

 

Co říci závěrem

 

Seznamka Náhoda je fakticky náhoda, ale jedno je jisté. Lítají tam dost velké peníze, a jsou cítit na každém písmenku. Asi to je právě míněno tím slůvkem na úrovni pro bohaté. Kdo ví...

 

Je to hezké jít na první schůzku jak navoněný manekýn, vyškolený lidmi, kteří za nás vědí co a jak říci, upravený za tisíce, ale co budete dělat, až se setkáte podruhé, potřetí, po práci, ve dnech kdy narychlo vyjdete z domu, abyste se setkali, a nebudete mít čas se upravovat?

 

No, asi by partner zíral na ty změny. Ale zase byste mu mohli ukázat fota, jak vás stříhali, a on to jistě pochopí. Nezapomeňte… Buďte zkrátka takový, jaký jste, takové vás druhý bude brát, nebo holt má smůlu. A když pak zvolíte tu zkrášlovací proceduru, bude to brát jako milý bonus ve vašem seznamování, a ne zajetým pravidlem.

 

Takže náhodě nechme otevřené dveře, a až vstoupí, je jen na nás co s ní uděláme. Lovu zdar.

Třeba ten lov dopadne dobře na Seznamka.cz

 

 

 

 

https://www.ctidoma.cz/clanek/zdravi-a-styl/seznamka-nahoda-neni-nahoda-je-to-proste…-17095
reklama
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.