Módní značka Balenciaga šokovala: Prodává pytel na odpadky za necelých 43 tisíc
Z modelů na přehlídkových molech známých módních značek někdy zůstává rozum stát. Výjimkou není ani novinka od luxusní značky Balenciaga s názvem "Trash Pouch". Vypadá totiž jako pytel na odpadky, za který si ale pořádně připlatíte.
Na trh uvedl tuto zvláštní kabelku kreativní ředitel značky Demma Gvasalia. Inspirací pro tento doplněk byl údajně opravdu obyčejný pytel na odpadky. Pokud si tedy přejete vyprázdnit koše v domě či bytě opravdu stylově, není na co čekat. Pytel na odpadky z telecí kůže si můžete pořídit "jen" za necelých 43 tisíc korun.
K dostání je hned v několika barevných provedeních a dokonce i s kontrastními šňůrkami na stažení, aby byl od skutečného odpadkového pytle na první pohled opravdu k nerozeznání.
Lesklá kabelka se stahovací šňůrkou je součástí podzimní kolekce značky pro letošní rok. Doplněk si ale vysloužil obrovskou dávku kritiky a výsměchu, nezachránilo ho dokonce ani zdobení logem luxusní značky.
„Nemohl jsem si nechat ujít příležitost vyrobit ten nejdražší odpadkový pytel na světě, protože kdo by nemiloval módní skandál,“ prozradil Demma Gvasalia pro Women's Daily. Zdá se ale, že s ním celá řada módních nadšenců nesouhlasí. Tato luxusní kabelka se proslavila díky příspěvku na instagramu, ve kterém byla zveřejněna fotka kabelky spolu s její cenou. Snímek se stal hitem internetu kvůli obrovskému množství kritiky, které si vysloužil. Některé sledující pobavil, jiné přímo rozčílil.
„Hmm, tak už je vyloženě neslušný,“ napsal jeden z nich.
„To je vtip?“ tázal se zmateně další.
„Tahle značka zesměšňuje její zákazníky,“ objevilo se pod příspěvkem.
Někteří dokonce spekulovali o tom, že se jedná o sociální experiment.
Zdroj: New York Post, Women's Daily
KAM DÁL: "Fit babča" dokázala, že nikdy není pozdě na změnu. Pochlubila se s dokonalou postavou.