Ups, to byl trapas! Česká televize usvědčila Soukupa ze lží, online a natvrdo

Majitel televize Barrandov sliboval velkou show, během které dojde k úžasným odhalením. Měl pravdu. Pořad Kauzy Jaromíra Soukupa opravdu přinesl řadu větších či menších skandálů. Bohužel pro "moderátora" však šlo o střelbu do vlastních řad. Podívejte se do fotogalerie, stojí to za to.

reklama

Hlavním otloukánkem měla být Česká televize. Jaromír Soukup ve svém médiu celý týden "jel" upoutávky, kde nechybělo ani "zátiší" s rozházenými penězi a velkolepá prohlášení o jakémsi rozkrývání tajemného financování veřejnoprávní televize. Dokonce si tentokrát vyhradil o čtyřicet minut více oproti běžné stopáži svých Kauz.

Co však mělo být triumfem nejen zarytého obdivovatele Miloše Zemana, ale i dalších lidí, kterým leží v žaludku ČT v čele s ředitelem Petrem Dvořákem, se zvrtlo v nepovedenou show plnou urážek, útoků a hlavně nesmyslných lží a polopravd. Bohužel pro Soukupa jeho výplody byly rozcupovány během několika minut.

Z oběti se stal lovec

Ani on zřejmě nepočítal s tím, že Česká televize mu je bude vyvracet online na svém twitterovém účtu jen s nepatrnou časovou prodlevou. Jasně a v souvislostech. Tweetů přibývalo přímo úměrně tomu, jak se Soukup rozohňoval. To totiž znamenalo, že nechává stále více pracovat svoji fantazii a přání než fakta.

Těžko říct, jestli po tomto fiasku dojde na další díly zaměřené jen a pouze na Českou televizi. Soukup je sice sliboval, ale snad ani on nemá chuť vypít si další hořký kalich. Nebylo to sice zdaleka poprvé, co se servíroval koktejl lží a urážek. Tentokrát se ale domnělá oběť stala úspěšným lovcem.

https://www.ctidoma.cz/clanek/publicistika/ups-to-byl-trapas-ceska-televize-usvedcila-soukupa-ze-lzi-online-a-natvrdo-38823
reklama
#kauzy #Česká televize #trapas #online #barrandov #Soukup
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.