Kdo jsou reklamožrouti?

Jste taky reklamožrout?
Jste taky reklamožrout?

Reklamy nás vytáčejí k nepříčetnosti, ničí naše soustředění na film, jsou hlasité a otravné, kdo by je měl rád? Reklamožrouti jsou lidé jako všichni ostatní, až na jednu malou zvláštnost. Reklamy si umí i užít a rádi se za tímto účelem spolčují a pořádají noci reklamožroutů.

reklama

Jsou reklamy jen výplní mezi filmy a ostatním programem? Funguje přímá úměrnost mezi množstvím zhlédnutých reklam a nákupem výrobků? 

Jak se stát reklamožroutem?

Důležité je uvědomit si, že reklamy uprostřed dobrého filmu nemá rád vůbec nikdo. Jsou však lidé, kteří se umí oprostit od samotné otravnosti toho, že jsou vyrušeni a někdo se jim snaží něco prodat. Tito reklamožrouti jsou nadšenci, kteří jsou schopní užít si vtip, nezvyklý koncept, výjimečnou vizuální stránku nebo hlubší poselství. 

Noci reklamožroutů

Tato zvláštní smečka lidí se schází v noci, aby hodiny v kině sledovala pečlivě vybrané nejlepší a nejkvalitnější reklamy. Nenechte se mýlit, neužívají si jen tak nějaké reklamy. Noci reklamožroutů jsou složené z pečlivě vybraných reklam, které jsou vybrané podle témat, z různých zemí i s různými rozpočty. Během noci reklamožroutů je možné zhlédnout klidně i 300 reklam z 50 zemí světa. Noc obyčejného reklamožrouta trvá přes pět hodin. 

Kde si užít Noc reklamožroutů? Světová reklamní show Playstation Noc reklamožroutů proběhne v pražském kině Lucerna v pátek 24. února 2017 od 19.00 hodin. Další bude v sobotu 4. března stejná akce v brněnském klubu Fléda. Letošní PlayStation Noc reklamožroutů chce ukázat, jak do propagace přirozeně vstupují i prvky typické pro kulturu určité země.
https://www.ctidoma.cz/clanek/publicistika/kdo-jsou-reklamozrouti-28806
reklama
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.