Velkopopovický Kozel obstál ve světové soutěži pivovarů
Kozel v konkurenci dalších 200 značek skupiny SABMiller získal ocenění za kategorii „Zlepšování prémiových produktů“ v mezinárodní soutěži Mercatus Awards.
Mercatus Awards je marketingová soutěž světové pivovarnické dvojky SABMiller. Probíhá každoročně od roku 2003 a má vyzdvihnout nejlepší příklady marketingových úspěchů. Regionální kola probíhají v Evropě, Asii, Africe, Latinské Americe a Severní Americe. Z 86 regionálních vítězů vybere mezinárodní komise 16 globálních vítězů.
Úspěšný model regionálního růstu
V sekci „Zlepšování prémiových produktů“ zvítězila tradiční pivní značka Kozel, která ukázala úspěšný model regionálního růstu cenově přívětivé prémiové značky.
Díky všem pivovarníků
„Jsem opravdu hrdý na náš tým, který potvrdil své renomé v celosvětovém měřítku. Tento mezinárodní úspěch je zaslouženým poděkováním všem, kteří se na něm podíleli, tedy nejen marketingovým týmům, ale i všem z výroby a komerční části naší společnosti" řekl Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje, pod který Kozel patří.
Benešovský Ferdinand rozšiřuje nabídku a zvyšuje výstav
Únětičtí narazí sud vánočního speciálu
Majitel břežanského pivovaru: Hospoda se musí umět o pivo postarat