Touha po hamburgeru dovedla řidiče autobusu na scestí, od nehody ujel

Chuť na burger chtěl zahnat v BurgerKingu, nakonec se to nevyplatilo
Chuť na burger chtěl zahnat v BurgerKingu, nakonec se to nevyplatilo

Autobus vjel do drive chodovského BurgerKingu, kde zboural reklamní cedule a nakonec ujel. Spáchal škodu za 100 tisíc korun, autobus policie vypátrala v Jílovém u Prahy. 

reklama

V pražské Chodovské ulici překvapil zaměstnance BurgerKingu zatím neznámý řidič autobusu. Dlouhým autobusem zboural několik reklamních stojanů.

 

Řidič dostal chuť na hamburger ve večerních hodinách 16. listopadu, na Chodově funguje rychlé občerstvení pro řidiče, kteří nemusí z auta vůbec vystoupit, jen se dohodnou na své objednávce, počkají a popojedou, jídlo jim zaměstnanci podají okýnkem až na klín. 

Po této službě zatoužil i řidič autobusu, zřejmě však špatně odhadl délku autobusu a nakonec před BurgerKingem zboural několik reklamních stojanů, čímž způsobil škodu za 100 tisíc korun. Před tím, než z místa ujel, musel objet auto zákazníků před ním, kteří ještě čekali na objednávku, šofér autobusu to vzal po trávníku. Ten musel tak být velmi zklamaný, protože odjel bez své objednávky. 

„Řidiči tohohle autobusu tolik voní a chutnají burgery od BurgerKing, že si pro ně jel hlava nehlava. Zbyla po něm spoušť za více jak 100 000 korun,“ myslí si jednatel společnosti GS Agency Pavel Vaníček.

Ještě téhož dne se policii podařilo najít autobus v v Jílovém u Prahy. Jméno řidiče však policie zatím nezná.

https://www.ctidoma.cz/clanek/publicistika/touha-po-hamburgeru-dovedla-ridice-autobusu-na-scesti-od-nehody-ujel-27835
reklama
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.