3 způsoby, jak vydělat na Facebooku. Peníze tam leží, jen je sebrat
Způsobů, jak vydělat na Facebooku, je hned několik. Některé jsou solidní a morální, jiné jsou daleko za hranicí slušných mravů. Pravdou je, že na oboje potřebujete mít trpělivost, cit a někdy jsou nutné i kontakty. Zisky však mohou být velmi zajímavé!
Ovládat správně sociální sítě, volit nejlepší strategii, komunikovat ven přesně to, co chcete a nic jiného, je umění. Díky správně zvolené reklamní strategii se můžou stát sociální sítě tím nejlepším, co mohlo váš byznys potkat; můžete díky Facebooku vydělat i velmi slušné peníze. Na druhou stranu se na sociálních sítích dá i solidně znemožnit a dokonce i prodělat. Podívejte se na možnosti.
Vydělejte tak, že zvýšíte počet návštěvníků vašeho webu či e-shopu
Solidním způsobem, jak vydělat na Facebooku, je propagovat svou firmu tak, že budete zveřejňovat informace. Budete sdílet to, jaké máte novinky. Něco o vaší filozofii a váš příběh. Vše pak podpoříte kvalitními fotkami a správným cílením.
Rozhodně budete muset na začátek něco investovat na propagaci příspěvků do vhodných skupin. Je však jistý předpoklad, že pokud to budete dělat dobře (nebo si ideálně najdete někoho, kdo toto sofistikované umění dobře ovládá), tak zvýšíte počet svých zákazníků i jejich loajalitu vůči vaší značce.
Zneužijte své fanoušky
Je jasné, že tato praktika není moc košér. Na druhou stranu, pokud máte cit a nezneužíváte své fanoušky příliš, možná to nemusí být až tak hrozný prohřešek. Funguje to tak, že se stanete správcem skupiny, která má spoustu fanoušků. Takovou skupinu můžete samozřejmě koupit, ale můžete si ji i vybudovat.
Stačí dobrý nápad. Dejme tomu, že si založíte skupinu s názvem: Když máš hlad, tak se najez! V této skupině pak budete sdílet vtipné hlášky o jídle a restauracích, recepty na různé dobroty. Protože do skupiny pozvete své přátele a přátele svých přátel a zacílíte správně, za nějakou dobu získáte dost fanoušků.
Díky těmto fanouškům se stává váše skupina zajímavou reklamní plochou, na které je možné sdílet napříkad reklamu na rozvoz jídla nebo na novou restauraci. Peníze inkasujete vy. Pokud to však přeženete s reklamou, je možné, že vás vaši fanoušci postupně opustí.
Prodejte své fanoušky jako zboží
Tady je postup podobný jako u předchozí strategie, jiný je však způsob, jak se dostanete k penězům. Jakmile získáte mnoho fanoušků (a řeč může být i o statisících), dohodnete se s jakoukoliv společností na koupi skupiny. Jde tedy o jednorázový zisk, nikoliv o postupné získávání peněz za reklamu.
Vaši loajální aktivní fanoušci, kteří vás sledovali a lajkovali pak na svých zdech, budou pravidelně vídat příspěvky skupiny, kterou najednou ovládá někdo úplně jiný. Možné je dokonce i to, že vaši skupinu: Když máš hlad, tak se najez! nový vlastník přejmenuje na Máme rádi polotovary z Nekvalit! a bude vašim fanouškům, milovníkům jídla, servírovat reklamu na nekvalitní polotovary.