Navštivte s námi nejkrásnější místa v Česku
ČtiDoma představuje nový projekt zaměřený na cestovatele - Amazing Places. Projekt ukazuje ta nejlepší místa, která je možné v Česku navštívit. Na ČtiDoma se bude prezentovat v samostatné rubrice Kouzelná místa.
Jezdíte každý rok na dovolenou do zahraničí, protože si myslíte, že v tuzemsku vaše vysoké nároky nedokáže nikdo uspokojit? Kdo se přesto rozhodne strávit volno v Česku, musí projít několik na sobě nezávislých serverů a porovnat jejich údaje, aby našel to pravé místo pro svou dovolenou.
Projekt Amazing Places, který na webu ČtiDoma bude mít vlastní rubriku Kouzelná místa, si klade za cíl představit právě taková místa. Místa, kde se o své hosty dobře postarají, místa s příběhem či místa, která nabízí netradiční zážitek. To vše přehledně a na jednom místě.
Nejde ale jen o seznam čtyř a pětihvězdičkových hotelů, na webu Amazing Places je toho víc - mlýny, farmy, statky, kouzelné romantické chaloupky, malé i velké penziony, hotely či výjimečné restaurace. „Jeden příklad za všechny. Když jsem s projektem začínal, znal jsem možná jeden funkční mlýn, o kterém jsem věděl, že tam fantasticky vaří. Byl to Ábelův Mlýn u Turnova. Dnes máme v našem portfoliu více jak 20 českých a moravských mlýnů, kam můžeme vyrazit na romantický víkend či večeři,“ vysvětluje jednatel společnosti Amazing Places Petr Kotík, který většinu doporučovaných míst navštívil osobně.
V rubrice Kouzelná místa na ČtiDoma pak budeme přinášet i zajímavé tipy na výlety.
Projekt Amazing Places doposud fungoval hlavně na Facebooku, kde za rok a půl své existence nasbíral témař 55 tisíc fanoušků. Každý den se zde objeví jedno doporučené amazing místo. „Absolutně nejlepší ohlasy mají malé penziony, apartmány a chalupy. Právě ty, které nejvíce zpodobňují pojmenování kouzelná místa,“ tvrdí Kotík.
Kvalita je rozhodující
Projekt Amazing Places je opakem slevových protálů nabízejících dovolenou sice za nízkou cenu, zato ale nevalné kvality. Kouzelná místa ocení lidé, kteří upřednostňují kvalitu před kvantitou a nechtějí být zklamaní. Na své si přijde zákazník, který vyhledává nevšední, autentický prožitek a je schopen tuto kvalitu nejenom poznat, ale i finančně ohodnotit. „Chceme, aby se značka stala synonymem reálné kvality nabízených služeb, stejně jako je Mauerův průvodce v restauracích, my budeme hodnotit ubytování a služby,“ naznačuje Kotík.
Žebříček umístění není konečný. Každý rok se mění, některá místa vypadávají, nová se objeví. Čtenáři ČtiDoma si mohou vybraná místa prohlížet v galeriích, protože o krásné fotky zde rozhodně není nouze. A pokud vás nějaké místo zaujme, neváhejte s rezervací své dovolené dlouho dopředu, většinou jsou velmi rychle plní.