Obsah seznamovacího inzerátu pohřbí naše naděje, nebo naopak zaujme

Hlavně nic neuspěchat. Vše chce čas.
Hlavně nic neuspěchat. Vše chce čas.

Co je psáno, to je dáno. U seznamovacího inzerátu to platí dvojnásob. Inzerujeme, koho hledáme, něco o nás, jací jsme a odkud jsme. Zveřejňujeme naše zájmy, ale i svoji profilovou fotografii. Otevíráme se světu, přestože nevíme, kdo je na druhé straně a o co mu jde. Dá se napsat pravda, ale i lež. Opatrnosti je proto zapotřebí.

reklama

Takže - jak by vlastně měl znít inzerát na seznámení a co by měl obsahovat? Dá se toho napsat hodně, ale i zkráceně tak, aby druhou stranu zaujal, a človíček na druhé straně nám odpověděl.

Uvést věk

A to hlavně skutečný! Nestydět se za něj. Ten jsme si nevybírali a nikdo se nás neptal, kdy a kde se chceme narodit. Dost často se používá slůvko „střední věk“, ale to už je první varovné bliknutí toho, že setkání na živo protějšek nechce a dává tím na vědomí, že vás to nemusí zajímat.

Výška

Klidně dejte výšce šanci plus minus 5 cm, ale ne, proboha, jak to dělají někteří přes půl metru. Je faktem, že lidé typu chodicí eifelovky to mají v seznamování těžké, ale co je prvotní v seznamování - celek nebo jen výška? Už jen ta představa, že na schůzce vyhlížíte 175 cm vysokého adepta na seznámení a setkáte se 150 cm malou osůbkou, vám může zkazit i nadějný vztah.

Váha

Každý váží tak, jak váží. Samozřejmě čísla jsou jen čísla, ale opět vše platí stejně jako u výšky. Zkrátka vážíte, jak vážíte, a buď se s tím ten druhý smíří, nebo holt má smůlu. Jsou známy případy, že váha sice ukazuje, že člověk je jednička (1), i když to příkladně ukazuje třikrát za sebou tu jedničku (111), a přitom do toho člověka by to nikdo neřekl. Pokud máte nějaké to kilko navíc, nezoufejte. Je to punc toho, že jste slušně vychovaní a to, co máte na talíři, tak sníte. Dáte tím najevo úctu tomu, kdo uvařil, že jídlo bylo dobré, chutné a jeho to potěší. A dělat radost druhým je přece obdivuhodná vlastnost, kterou každá či každý ocení.

Místo, kde bydlíte

Nemyslíme tím ulici, číslo bytu, patro, ale město. V dnešní době plné hektických chvil je vzdálenost dvou lidí více než 20 km často velký problém, natož desítky a stovky kilometrů. Ideální prvotní krok v seznamování je stav „dva z jednoho města“.

Například dost často použitá věta na věku ani místě nezáleží vyvolává bujnou představu, jak by to vše bylo a pokračovalo, kdyby vám bylo 135 let a bydleli jste za Uralem. Doopravdy by protějšku na tom nezáleželo? Proto hned víte, že se nechce seznamovat, jen si krátí chvíle u PC a je zvědav, kdo mu odepíše. Nic víc. Ztráta vašeho času.

Něco o vás

Nerozepisujte se zbytečně. Stačí jen informace, zda pracujete, co vás nejvíce baví, zda sportujete a vaše největší hobby, kterému se věnujete. Vypisovat druhy sportů, koníčků, kultury je výsledkem toho, že si druhý řekne „tak na to nemám“. Nehledě na to, že vše chce čas a pak je otázka, zda by vůbec byl čas na druhého.

Poslední informace, která by neměla chybět

Kuřák, nekuřák či abstinent. Je to dost zásadní informace. V dnešní době je hodně nekuřáků, kterým vadí i lehce zakouřené prostory. Pokud jsme nekuřáci, vytvářet vztah s chodicí kouřící fabrikou není to pravé do života. Totéž platí i o omamné vůni mocného démona pod jménem Alkohol.

Fotografie vašeho profilu

Nestyďte se za sebe. Jste jediný originál na světě, tak buďte na sebe hrdí. Dávejte aktuální fotografii, nikdy ne roky staré. Při osobním setkání byste se pak mohli dostat do nepříjemné situaci, kdy budete považováni za rodiče zájemce o seznámení.

Fotografie je jakýsi klíč k další písemné komunikaci a odpovědi na váš inzerát. Každý má nějakou představu o svém protějšku. Jaký by měl být, zda ho informativně zajímá to, co vás a podobně. V každém z nás je takový malý čertík, který hned začne vrtat v naší fantazii. Jak vlastně druhý vypadá.

Vyvarujte se dávat fotografie, kde jste v plavkách, nebo v detailnějším fotu, kde jsou zvýrazněny vaše intimnější části těla. U chlapů, podle nich výhoda, která přitahuje ženy, u žen je to dost velký problém. Jaký? Za krátkou chvíli po uveřejnění máte desítky či stovky odpovědí, ale na 80% s výsledkem otázky, jak to máte ráda.

Dost často si neuvědomíme maličkosti a vyfotíme se doma uprostřed obýváku, před vchodem domu, kde bydlíme, u svého auta nebo na zahradě, kde je v pozadí náš baráček. Je to hezké, ale množí se případy, kdy právě tyto detaily prozrazují, jak na tom jsme finančně, jaký máme zařízený byt, kde bydlíme, a věřte, že číslo na SPZ vašeho auta u jistých lidí na internetu je věc, kterou dovedou nechutně zneužít.

Jeden příklad za všechny

Takže vaše fotografie s úsměvem někde na veřejném prostranství či v parku je nejlepší volba. Vše uložíme, odešleme a s napětím čekáme, co se bude dít. A bude se dít. Přijde vám spousta reakcí odpovědí a žádostí a začne třídění. Jaké třídění a jak se v odpovědích vyznat, které jsou míněny upřímně a které jsou na facku?

Je pár zásad, které fungují. Například tyto…

 

 

https://www.ctidoma.cz/clanek/zdravi-a-styl/obsah-seznamovaciho-inzeratu-pohrbi-nase-nadeje-nebo-naopak-zaujme-19517
reklama
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.