Šance pro nezadané! ČtiDoma.cz spouští seznamku

Nebuďte v tom sami. Pomocí článku na ČtiDoma.cz se vám ozve zástup nápadníků
Nebuďte v tom sami. Pomocí článku na ČtiDoma.cz se vám ozve zástup nápadníků

Chcete se seznámit, ale nedaří se vám? ČtiDoma.cz spouští novou seznamku. Vyzkoušejte to na vlastní kůži. U nás je seznamování příjemným zážitkem.

reklama

Seznamky už vás nebaví, nikdo vám neodepisuje, a když přece, nic z toho není. Ve světě online seznamování je víc než kdy dřív důležitá prezentace. To, jak vypadáte na fotkách, je často pro potenciálního partnera rozhodující. Stejně jako celkový dojem z vás a vašeho textu.

Možná nekamarádíte s češtinou, možná se vám nechce ztrácet čas vyplňováním profilů a odpovídáním. Sebeprezentace je však hodně důležitá, bez toho to nepůjde. Neztrácejte naději, poradíme vám, jak na to, a seznámíme vás my.

 

 

Co je seznamka ČtiDoma.cz?

Nejde o klasickou seznamku tak, jak ji znáte na webu. U nás pojímáme seznámení jako komplexní úkol a záleží nám na tom, abyste se seznámili a byli spokojení.

Seznamovací inzerát u nás vydáme jako normální článek v rubrice Single. Mohou si ho tedy přečíst všichni naši čtenáři ze středu Čech, ale i odjinud.

 

Proč zrovna seznamovací článek?

Tento koncept je velice účinný, fungují na něm všechny reklamní články. Čtenář si článek na ČtiDoma.cz přečte sám od sebe bez donucení. Spousta lidí se na seznamky ani neregistruje, ale přesto si rádi čtou novinky a zprávy na webu. Oslovíte tedy velké množství lidí, na které byste na seznamkách nenarazili.

Navíc v případě konvenční seznamky záleží jen na tom, jak moc atraktivně vyplníte svůj profil a jak dobré fotografie tam nahrajete. U nás nemusíte vyplňovat profily a vymýšlet kreativní slovní formulace, které zaujmou. To uděláme za vás, stejně jako vám zajistíme dobré fotky nebo dokonce video. 

 

Jak může seznamovací článek vypadat?

Články, které jsme připravovali na míru v rámci Optimal Profilu, jsou např. Jirka hledá štíhlou intelektuálku a Zuzka hledá chlapa. Zn.: Chytrý a mužný. Také jsme připravili článek v rámci Jednoduchého profilu: Pavel hledá ženskou. Může mít děti i pár kilo navíc

Máme tři základní typy seznamovacích článků. Jaké? Prostudujte si nabídku seznamky ČtiDoma.cz a rozhodněte se, co by pro vás bylo nejlepší.

Doporučujeme využít verzi Optimal Profil, kdy se společně osobně setkáme, prokonzultujeme koncept článku a provedeme krátký osobní rozhovor. Zároveň jsou důležité kvalitní fotografie, proto osobní schůzka zahrnuje také focení nebo krátké video, které zajistíme. Pomoct může také cílená propagace článku na Facebooku. V případě Optimal Profilu registrujeme čtenost v řádech tisíců zhlédnutí.

 

Chci vlastní seznamovací článek. Co pro to musím udělat?

Nejdříve ze všeho vyplňte tento seznamovací dotazník. Tím nám dáte vědět, že máte o seznámení zájem. K tomu nám můžete rovnou poslat svoje fotografie na e-mail: turcekova@ctidoma.cz. Kdyby se cokoliv pokazilo, rovněž nás kontaktujte přes uvedený e-mail. 

Jakmile přejdeme ke zpracování dotazníku, budeme vás kontaktovat mailem a doladíme společně všechny podrobnosti. 

 

Benefity seznamky ČtiDoma.cz

  • Originální koncept online seznamky publikovaný jako článek
  • Oslovení širokého okruhu čtenářů ze středu Čech
  • Možnost cílené Facebookové propagace
  • Možnost profesionálních fotografií či videa ke článku
  • Ať si vyberete jakýkoliv typ seznamovacího profilu, vždy vám věnujeme čas

 

https://www.ctidoma.cz/clanek/zdravi-a-styl/sance-pro-nezadane-ctidomacz-spousti-seznamku-23022
reklama
#single #seznamka #seznamování #rande #schůzka #šance pro nezadané #nezadaní #singles #vztahy #láska
reklama

To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Máte zajímavou informaci? Chcete spolupracovat?
Kontaktujte šéfredaktora Martina Chalupu: chalupa@ctidoma.cz

© Centa, a.s.
Jakékoli použití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího užití a zpřístupňování textových či obrazových materiálů bez písemného souhlasu společnosti Centa,a.s. je zakázáno. Čtenář svým přihlášením do jakékoli soutěže na našem webu dává souhlas s tím, že v případě, že se stane výhercem této soutěže, může být jeho jméno na webu publikováno. Centa, a.s. využívala licenci ČTK a využívá fotografie z Depositphotos.